خرید سیب خشک شده

خرید سیب خشک شده

 

خواص سیب

سیب میوه ای است که دارای خواص و فواید بسیاری است و استفاده ی روزانه یک عدد سیب می تواند برای بدن انسان بسیار مفید و ضروری باشد چرا که سیب دارای آنتی اکسیدان های بسیار زیادی است و هم چنین می توان با استفاده از سیب به تناسب اندام خود نیز کمک کرد  چرا که با استفاده از سیب ها می توان که حاوی منابع سرشار از فیبر هستند از جذب کلسترول و همین طور از جذب اسید های چرب مضر جلوگیری می شود

در سال ۲۰۰۶ میلادی نتایج یک مطالعه در مجله‌ی زیست شناسی تجربی که یکی از مجلات معتبر پزشکی است منتشر شد. این مطالعات نشان می‌داد که کورستین که یکی از آنتی اکسیدان‌های سرشار است، در سیب می‌باشد در ایجاد یکی از دو ترکیبی که باعث کاهش مرگ سلولی توسط التهاب سلول‌های عصبی و اکسیداسیون‌ها است، دخیل می‌باشد. به علاوه مطالعه‌ی دیگری که در این خصوص انجام شد نشان میداد مصرف آب سیب سبب تولید استیل کولین در مغز شده و درنتیجه حافظه را بین موش‌ها بهبود می‌دهد.

 

خواص و فواید سیب های خشک شده

برخی افراد تصور غلطی دارند که فکر می کنند میوه های خشک به اندازه میوه های تازه سالم نیستند. این اشتباهی است که واقعاً نباید به آن دامن زده شود. به این دلیل است که میوه های خشک مانند سیب فواید سلامتی زیادی برای همه دارند.

سیب های خشک، ترد و خوشمزه و گزینه ای سالم برای مهمانی ها هستند. لیست زیر خواص سیب خشک را ذکر می کند:

روش های دیگر حفظ میوه به طور معمول مقدار فیبر میوه را از بین می برد اما نه برای سیب های خشک.

یکی از فواید سیب خشک این است که مقدار زیادی فیبر محلول و نامحلول در آن وجود دارد. نصف فنجان سیب خشک تقریباً 3-4 گرم فیبر رژیم غذایی به شما می دهد که برای فراهم کردن 13-20٪ از فیبر مورد نیاز روزانه شما کافی است.

فیبر به شما احساس سیری می دهد. همچنین به از بین بردن سموم و باکتری های مضر از روده شما کمک می کند. فیبر مدفوع شما را نرم می کند تا یبوست را نیز برطرف کند. فیبر محلول وظیفه کنترل سطح قند خون را بر عهده دارد، در حالی که فیبر نامحلول روده شما را تمیز نگه می دارد.

سیب های خشک شده را که هنوز پوستشان جدا نشده را انتخاب کنید، زیرا پوست سیب جایی است که بیشتر فیبر از آنها تشکیل می شود.

 

 

فیبر احساس سیری می دهد .چیپس سیب دارای محتوای چربی صفر است و آنها را به عنوان میان وعده ای ایده آل برای افرادی که در حال کنترل وزن خود هستند، تبدیل می کند. همچنین به طور طبیعی شیرین هستند و می توانند غذاهای سالم مانند سالاد و سبزیجات را تکمیل کنند.با این حال، در خوردن مقدار زیاد میوه خشک شده در یک جلسه، احتیاط کنیم. به راحتی می تواند به دلیل اندازه کوچک شان در خوردن آنها پرخوری کرد. برای کنترل کالری خود یک فنجان میوه خشک شده در هر وعده میل شود.