میوه خشک

میوه خشک

میوه‌های خشک از دیرباز به‌عنوان منبع ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد استفاده قرار گرفته‌اند که می‌توانند در تمام طول سال ماندگاری داشته باشند. بیش از هزار سال پیش، سوابقی وجود دارد که فرهنگ‌های ایرانی و عربی از زردآلوی خشک لذت می‌برند. محبوبیت میوه خشک در سراسر جهان غیرقابل انکار است. روش های مختلفی برای خشک کردن میوه وجود دارد. یکی از قدیمی ترین آنها این است که میوه خود را در آفتاب قرار دهید و به طور دوره ای بچرخانید تا رطوبت به طور یکنواخت تبخیر شود. پختن در فر فرآیند خشک شدن را سرعت می بخشد، اما اگر مراقب نباشید، سوزاندن میوه آسان است. یکی از روش های مدرن استفاده از دستگاه میوه خشک کن مواد غذایی است. آنها سریع، کارآمد هستند و بهترین نتیجه را به دنبال دارند. از هر روشی که برای خشک کردن استفاده شود، محصول نهایی غذایی است که دوام بیشتری دارد، در برابر پوسیدگی مقاوم‌تر و بسیار خوش طعم است. برای اطلاعات تغذیه طیف وسیعی از میوه‌های خشک موجود در بازار وجود دارد که همگی دارای پروفایل‌های مغذی متنوعی هستند.

بیشتر بخوانید: روش های مختلف خشک کردن میوه ها

کشمش، خرما، انجیر و سایر میوه های خشک ممکن است به اندازه میوه های تازه جذابیت نداشته باشند.

اما این میوه های خشک کوچک و شیرین می توانند راه آسانی برای رسیدن به هدف شما یعنی خوردن حداقل دو وعده میوه در روز باشند.

یک چیز، آنها برای مدت طولانی تازه می مانند، بنابراین لازم نیست نگران خراب شدن باشید. آنها سبک وزن هستند و به راحتی می توان آنها را برای میان وعده به همراه آورد، و وقتی با آجیل همراه شوند بسیار خوشمزه هستند.

قیمت میوه خشک

!! خرید میوه خشک زردآلو

یکی از ترکیبات کلاسیک کشمش و بادام زمینی است. زردآلو خشک و بادام یک ترکیب خوب دیگر است. از آنجایی که میوه های خشک پر انرژی هستند، نسبتاً کالری بالایی دارند، بنابراین مراقب باشید در مصرف آن زیاده روی نکنید – یک وعده فقط یک چهارم فنجان است. با این حال، تمام مواد مغذی نیز همراه با کالری متمرکز هستند. بیشتر میوه های خشک منابع خوبی از پتاسیم و فیبر هستند. آنها همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها و چندین ویتامین و مواد معدنی هستند. توجه داشته باشید که برخی از میوه های خشک حاوی قند اضافه شده هستند، بنابراین برچسب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که کالری اضافی با میوه خود دریافت نمی کنید.

برای خرید و یا استعلام قیمت به ضفحه فروشگاهی ما مراجه کنید، وسپس با مشاوران ما برای سفارش و یا مشاوره تماس بگیرید.برای ورود به صفحه محصولات میوه خشک کلیک کنید. راستی کلی لواشک طبیعی هم موجوده که میتونید تهیه کنید.کلیک برای ورود به صفحه خرید لواشک.