خرید و فروش میوه خشک

خرید و فروش میوه خشک

اشتغال زایی و راه اندازی مشاغل کارگاهی بدون در نظر گرفتن بازار فروش و مصرف محصول ممکن نیست. بازار فروش محصول یکی از دغدغه های همیشگی صاحبان مشاغل تولیدی است.

در این مقاله در مورد خرید و فروش میوه خشک صحبت خواهیم کرد.

 

میوه خشک محصول نهایی فراوری میوه تازه میباشد؛ که به دلیل حجم بالا، بواسطه دستگاه های صنعتی فراوری میشوند.

میوه های خشک و بطور کلی محصولات خشک به دلیل قابلیت های بالا از جمله: آسانی حمل و نقل و نگهداری، ماندگاری بالا، عطر و طعم طبیعی، دارا بودن تمام خواص میوه تازه و... کاربرد بیشتری نسبت به دیگر راه های فراوری میوه دارند.

در چند سال اخیر صنعت میوه خشک در ایران بصورت چشم گیری پیشرفت داشته است. نتیجه این پیشرفت راه اندازی کارگاه های متعدد تولید محصولات خشک است که باعث اشتغال زایی و کسب درآمد شده است.

محصولات خشک در ایران

ایران به دلیل اینکه یک کشور چهار فصل است، منابع غنی محصولات گیاهی را داراست. تنوع محصول و تولید محصولات خشک با کیفیت، باعث شده صاحبان این مشاغل علاوه بر بازارهای داخلی در عرصه بین الملل هم امکان عرضه محصول داشته باشند.

محصولات خشک مخصوصا میوه های خشک بصورت عمده و خرده در بازار عرضه میشوند. میوه های خشک قابلیت ترکیب با موادغذایی دیگر مانند شکلات را نیز دارند.

شوکو میوه یکی از محصولاتی است که گروه تولیدی بازرگانی پالیده از ترکیب میوه خشک و شکلات به بازار عرضه کرده است.

خواص طبیعی میوه های خشک در کنار عطر و طعم شکلات، مورد پسند بسیاری از افراد با هر ذائقه ای خواهد بود.

فروش میوه های خشک به شکل شوکو میوه تنها یکی از جزئی ترین راه های فروش آنهاست.

از دیگر راه های فروش میوه خشک میتوان به بسته بندی پودر میوه به عنوان چاشنی و اسانس اشاره کرد.

پودر میوه میتواند بهترین چاشنی با تنوع بالا در تولیدات غذایی باشد. استفاده از این چاشنی ها میتواند نگرانی از آلرژی و حساسیت ها را از بین ببرد.

 

دمنوش میوه های خشک یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی های گرم است، که علاوه بر طعم و عطر عالی، دارای خواص دارویی نیز هست. دمنوش ها در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها نقش دارند.

استفاده از محصولات خشک میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افراد وگان باشد. تهیه بشقاب غذای سبزیجات با محصولات خشک خیلی راحت تر از محصولات تازه است، با توجه به اینکه تمام محصولات در تمام فصول بصورت تازه یافت نمیشوند.

بازار فروش محصولات خشک

یا توجه به کاربردهای محصولات خشک، این محصولات بازار فروش زیادی دارند.

فروش این محصولات در بسته بندی های مختلف، جهت مصارف متفاوت ممکن است. همچنین ارائه این محصولات در بازار های مختلف همچون بازار خشکبار، محصولات دارویی، تولیدات غذایی کارکاملا آسانی است.

 

خرید محصولات خشک

محصولات خشک باید در بسته بندی هایی با قابلیت نورگیری خیلی کم به بازار عرضه شوند. زیرا نور آفتاب باعث تغییر رنگ محصولات خشک شده و کیفیت ظاهری آن را از بین میبرد.

پس اگر قصد خرید محصولات خشک را دارید. حتما از بسته بندی هایی که کمترین نورگیری را دارند استفاده کنید.

طعم و رنگ محصولات خشک، نتیجه نحوه فراوری میوه است. هر چقدر فراوری طبق استاندارد های لازم باشد، محصول نهایی رنگ و طعم بهتری خواهد داشت.

 

گروه صنایع غذایی پالیده با رعایت تمامی استانداردهای جهانی صنعت میوه خشک، محصولاتی را به بازار عرضه کرده که با مصرف آنها کیفیت را در سبد غذایی خود تجربه خواهید کرد.

جهت خرید محصولات خشک اینجا کلیک کنید