بهترین طرح کارآفرینی

بهترین طرح کارآفرینی

اگر از شرایط فعلی خود ناراضی هستید، باید بدانید که هیچ کس جز شما نمی تواند این شرایط را تغییر دهد. بهانه آوردن و سرزنش کردن خودتان بخاطر وضعیت اقتصادی، هیچ دردی از شما، همسر یا خانواده تان دوا نخواهد کرد.

فقط زمانی می توانید پیشرفت کنید در برابر مشکلات اقتصادی بایستید که تبدیل به یک کارآفرین موفق شوید؛ رسیدن به جایگاه کارآفرین موفق تنها زمانی میسر میشود که تصمیمی قاطع و آگاهانه برای انجام آن گرفته باشید.

مهمترین امر در بخش کارآفرینی توجه به سازنده بودن یا نبودن کسب وکار است. سرمایه گذاری در کسب و کار های صنعتی علاوه بر اشتغال زایی باعث کاهش شاخص تورم میشود. این امر در دراز مدت میتواند بدنه ی اقتصادی کشور را بهبود بخشد.

سرمایه گذاری در بخش صنعتی میتواند بسیار مفیدتر و پربازده تر از زمینه های سرمایه گذاری دیگر برای سرمایه گذار باشد.

فقط مسئله ی مهم در بخش سرمایه گذاری صنعتی شناخت دقیق صنایع و زیر شاخه های صنعت و انواع کسب کارهای صنعتی و نیمه صنعتی است.

امروزه صنایع میانی در ایران جزء مشاغلی هستند که در مسیر رشد و توسعه قدم برداشته اند.

صنعت میوه خشک یکی از این صنایع میانی است. در کشوری مانند ایران که دارای پتانسیل بالقوه در زمینه ی کشاورزی میباشد و میتواند بدون نیاز به واردات از کشورها ی دیگر مواد اولیه آنرا تامین کند؛ برای سرمایه گذاری بسیار بسیار توصیه میشود.

برای فعالیت در صنعت میوه خشک در ایران نیاز به خرید مواد اولیه نیست و میتوان با کمترین هزینه ممکن مواد اولیه را از کشاورزان وطنی تامین نمود؛ که با این کار هم کشاورزان به درآمد میرسند و هم فرآوری کننده؛ از طرفی هم استفاده از دستگاه های خشک کن صنعتی جرقه ای در رشد کارخانجات ماشین سازی است.

محصولات نهایی نیز به دلیل کاربرد بالایی که دارند در بازارهای داخلی به راحتی به فروش میرسند. اما در این بین توجه به  بازارهای خارج از کشور هم حائز اهمیت است و نباید از آنان غافل شد. برای اینکه محصولات مرغوب ایرانی در بازارهای جهانی هم طرفداران بسیاری دارد.

کشور ایران باتوجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی خود دارای انواع و اقسام محصولات کشاورزی می باشد. که با استفاده از دستگاه های خشک کن صنعتی تمامی محصولات کشاورزی قابلیت خشک کردن دارند.

 

صنعت میوه خشک به دلیل تامین منابع اولیه از باغات غنی باعث رشد کشاورزی میشود و از ضایعات و زیان های عدم وجود بازار فروش جلوگیری میکند.

همچنین استفاده از دستگاه های خشک کن در شیوه خشک کردن صنعتی، باعث رونق تولیدات صنعتی شده است.

محصولات تولیدی در این صنعت کاربرد فراوانی در صنایع دیگر مانند تولیدات غذایی و دارویی و مصارف خانگی دارند. به همین جهت جایگاه ویژه ای در صادرات کسب کرده اند.

 

گروه بازرگانی پالیده با همکاری شرکت ماشین سازی تام صنعت در تمام مراحل فعالیت در صنعت میوه خشک در کمار فعالین و سرمایه گذاران میباشد.

جهت مشاوره رایگان از بخش تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

چرا میوه خشک

میوه های خشک و خواص آنها

کسب درآمد از میوه خشک

دستگاه خشک کن