کسب درآمد از میوه خشک

کسب درآمد از میوه خشک

کسب در آمد از میوه خشک

در گذشته کشور ایران برای تامین میوه ی خشک مورد نیاز بازار یا باید واردات میوه خشک انجام می داد یا از میوهی خشک شده به صورت ستنی استفاده می کرد که قیمت زیاد و میزان کیفیت پایین از معایب آن هاست. اما همه ی این مشکلات به دلیل عدم توانایی در تولید دستگاه میوه خشک کن در کشور بوده است و ما مجبوده ایم میوه های خشک یا در نهایت دستگاه میوه خشک کن را از خارج از کشور وارد کنیم.

امروزه كشور ما از لحاظ ميزان توليد برخي از محصولات باغي در سطح جهان به واسطه شرايط اقليمي خاص، به ويژه برخورداري از ساعتهاي طولاني تابش آفتاب شاخص است. ميوه هاي کشت شده در باغات، از لحاظ ويژگهاي كيفي مانند عطر، طعم و رنگ در جهان زبانزد هستند.

نگهداري طولاني مدت اين محصولات به صورت ميوه خشك و لواشك از گذشته رايج بوده است. با توجه به آشنايي مصرف كنندگان با ويژگي هاي حسي و تغذيه اي مفيد ميوه هاي خشك و لواشك و نيز ارزش افزوده بالاي اين محصولات و وجود شرايط مطلوب براي صادرات اين فراورده ها، توليد آنها داراي چشم انداز روشني از لحاظ كسب درآمد، جلوگيري از اتلاف ميوه ها و اشتغال زايي با سرمايه نسبتاً كم است.

شرکت ماشین سازی تام صنعت با تلاش شبانه روزی کادر مهندسین خود توانسته دستگاه های خشک کن میوه از صفر تا صد یعنی از طراحی های اولیه تا ساخت آن ها را انجام دهد.

 

با پیشرفت روز افزون شرکت  توانستیم انواع دستگاه های میوه خشک کن را تولید کنیم و حتی به کشور های خاورمیانه صادر کنیم. این کار نه تنها باعث پایین آمدن قیمت میوه خشک شده بلکه توانسته با تولید و فروش آن ها به تولید کنندگان داخلی چند صد نفر اضافه کند. و افرادی را به صورت غیر مستقیم دارای شغل و درآمد کند.

برای موفقیت در امر و کسب وکار میوه خشک باید حتما در باره ی دستگاه ها و نحوه ی کار با آن ها اطلاعات صحیح دریافت و فرا گرفت. که این فراگیری امریست حیاتی که اصطلاحا به آن فوت کوزه گری نیز گفته می شود.

همان طورکه حدس می زنید این مسائل را اشخاصی که دارای تجربه کاری هستند میدانند و علاقه ای به بازگو کردن آنها برای دیگران و انتقال این دانش به دیگران ندارد. اما خب بدون این تجربه و دانش نیز فعالیت در این زمینه پر خطر خواهد بود چراکه بدون اطلاع از این موارد ممکن است میوه ی خریداری شده توسط شما اصلا مناسب خشک کردن نباشد و یا میوه مناسب باشد و اصلا شما آن را درست خشک نکرده باشید. همه ی این موارد باعث خواهند شد که شما قادر به کسب درآمد مناسب نباشید.

اما خب حال باید چه کرد؟

پاسخ در خرید از تام صنعت خلاصه میشود. چراکه شما پس از خرید از ما؛ از مشاوره و آموزش های کاملا رایگان، هم از راه دور و هم حضوری در محل کارگاه شما بر خوردار خواهید بود.

شما با خرید یک دستگاه از تام صنعت جزوی از خانواده ی بزرگ تام صنعت محسوب خواهید شد و افتخار ما این است که بتوانیم در خیز شما به سمت موفقیت و ثروتمند شدن یاریی هرچند کوچک اما سازنده رسانده باشیم.

شرکت ماشین سازی تام صنعت و شرکت صنایع غذایی و بازرگانی پالیده در تمامی مراحل فعالیت در این زمینه از کسب اطلاعات اولیه تا عرضه محصول در بازار در کنار فعالین این صنعت هستند.

مشاوره و آموزش میوه خشک

مشاوره و آموزش دستگاه های خشک کن