میوه خشک انگور (کشمش)

میوه خشک انگور (کشمش)

کشمش علیرغم اندازه کوچک ، سرشار از انرژی و سرشار از فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی است. کشمش به طور طبیعی شیرین و سرشار از قند و کالری است ، اما در صورت مصرف متوسط ، برای سلامتی ما مفید است. در واقع ، کشمش می تواند به هضم غذا کمک کند ، سطح آهن را تقویت کند و استخوان های شما را قوی نگه دارد. 

کشمش منبع خوبی از مواد مغذی ضروری ، مواد معدنی و انرژی که به صورت کالری و قند است.

کشمش مملو از فیبرهای غذایی نامحلول است ، و ازآنها میتوان به عنوان یک ملین طبیعی که حرکات روده را بهبود می بخشد نام برد.

همه به دنبال لاغر شدن نیستند. افرادی هستند که بدنبال افزایش وزن به صورت سالم نیز هستند. و به لطف کشمش ، می توانید به طور کلی به آن برسند.اگر می خواهید وزن اضافه کنید ، کشمش می تواند بهترین دوستان شما باشد. کشمش سرشار از فروکتوز و گلوکز است و انرژی زیادی به شما می دهد. آنها به شما کمک می کنند بدون افزایش کلسترول بد در سیستم ، وزن خود را افزایش دهید "،

همچنین ممکن است در پیشگیری از سرطان کمک کند "کشمش به دلیل وجود کاتچین ها ، ضد سرطان است. کاتچین ها دارای ترکیبات پلی فنول هستند که دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی هستند.

گرچه تحقیقات زیادی در مورد چگونگی کمک کشمش به استرس و سایر موارد مرتبط با سلامت روان انجام نشده است ، یافته های مثبتی وجود دارد. اعتقاد بر این است که خواب را القا می کند ، بدن شما را آرام می کند و آرامش شما را حفظ می کند. وی در پایان گفت: "همچنین ، اگر تمایل زیادی به شکر دارید ، کشمش به دلیل طعم شیرین آن ، گزینه بسیار خوبی برای شکلات و آب نبات است." بنابراین ، اکنون می دانید که چرا کشمش برای شما بسیار مفید است!