کسب و کاری پر سود و زودبازده

کسب و کاری پر سود و زودبازده

سرمایه گذاری

کلیه منابع مالی، پولی و منابع قابل تبدیل به پول، سرمایه خوانده می‌شوند. در عصر حاضر، نیروهای انسانی نیز قسمتی از سرمایه محسوب می‌شوند.

سرمایه می‌تواند هم نقدی باشد هم غیر نقدی. سرمایه نقدی همان پول نقد است و سرمایه غیر نقدی شامل انواع دارایی­‌ها می‌شود که افراد در اختیار دارند. البته سرمایه با پول متفاوت است و فرق دارد. پول فقط نقدینگی است که همیشه در دسترس است و قابل تبادل سریع میباشد. اما سرمایه، دارای مدت زمان و طول عمر زیادتری بوده و به منظور ایجاد ثروت در سرمایه گذاری استفاده می‌شود. به عنوان مثال: برندها، نرم افزارها و…که از طریق آن­‌ها می‌توان ثروت ایجاد کرد، نوعی سرمایه محسوب می‌شوند.

سرمایه گذاری یعنی تبدیل وجوه مالی به یک یا چند نوع دارایی، که مستلزم مدیریت اقتصادی هستند.

هدف سرمایه گذاران معمولا، رشد و توسعه سرمایه خود و بهره مندی از منافع آن در آینده است. آن ها معمولا ممکن است سرمایه خود را به مدت طولانی و طی سال‌ها و دهه‌ها نگه داشته و از سود دهی آن بهره ببرند.

در ادامه یکی از راه های تبدیل سرمایه نقدی و انسانی به دارایی ماندگار را به شما معرفی خواهیم کرد.با ما همراه باشید.

 

 

           ریسک‌ها از اینجا ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؟!              

                 پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید.                      

 

صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی یا میانی صنایعی هستند که با تبدیا یک محصول از یک صنعت به محصولی در صنعت دیگر باعث رشد و رونق هر دو صنعت و ایجاد صنعت جدید میشوند.

صنعت میوه خشک

صنعت میوه خشک یکی از صنایع تبدیلی است که در سال های اخیر در ایران رشد بسیاری داشته است.

این صنعت علاوه بر اشتغال زایی در موضوعات مرتبط خود، با جلوگیری از خسارات کشاورزی باعث رشد تولیدات کشاورزی و همچنین به دلیل استفاده از دستگاه های صنعتی باعث رونق چرخه صنعت میشود.

در این مقاله به معرفی این صنعت میپردازیم.

کسب و کار تولید میوه خشک

تولید میوه خشک به عنوان یک راه سرمایه گذاری، میتواند یک سرمایه گذاری زودبازده و پرسود باشد.

شروع فعالیت در این صنعت مستلزم 4 اصل مهم است:

1. خرید دستگاه خشک کن با کیفیت

کیفیت و کارآیی دستگاه خشک کن یکی از مهم ترین مسائل در این صنعت است. استفاده از دستگاه های خشک کن با کاهش زمان خشک شدن محصول، حفظ کیفیت و دوری از آلودگی های محیطی عامل مهمی در موفقیت صاحبان این شغل محسوب میشود. 

ویژگی های دستگاه خشک کن:

1-1 سیرکولاسیون دستگاه یا خشک کردن یکسان محصول در تمام قسمت های دستگاه

وقتی دستگاه  محصول را بطور یکسان در تمام نقاط دستگاه خشک کند دیگر نیازی به جابجایی سینی ها و طولانی تر کردن تایم خشک شدن محصول نیست.همچنین با وجود این ویژگی کیفیت محصول نهایی بسیار بهتر از محصول دستگاهی است که سیرکولاسیون درستی ندارد.

1-2 اتوماتیک بودن دستگاه

وقتی دستگاه اتوماتیک یا نیکه اتوماتیک باشد دیگر نیازی نیست در طول خشک شدن محصول نظارتی بر روی دستگاه باشد. فقط کافی است بعد از چینش محصول در دستگاه اطلاعات اولیه مانند تایم و دما به دستگاه داده شود و در صورت قطعی برق در طول این تایم، دستگاه بطور اتوماتیک به کار خود ادامه میدهد.

1-3 مصرف بهینه دستگاه

مصرف سوخت دستگاه یکی از موثرترین مسائل در هزینه های جاریه کارگاه میوه خشک است. سوخت دستگاه های خشک کن برق، گاز و گازوئیل است.

دستگاهی که با برق شهری و مصرف پایین گاز و یا گازوئیل کار کند میتواند در کاهش هزینه ها بسیار موثر باشد.

2. خرید میوه تازه

2-1بهترین زمان خشک کردن یک محصول، فصل تولید آن است. زیرا تهیه آن محصول در فصل تولید با قیمت پایین و میزان بالا ممکن است.

2-2 انتخاب نژاد مناسب محصول، مخصوصا در میوه ها میتواند تضمین کننده کیفیت و حجم محصول خشک شده باشد

2-3 محل تهیه میوه هم یکی دیگر از مسائلی است که مورد توجه قرار میگیرد.

تهیه میوه در حجم بالا از میادین میوه و تره بار، باغات شمال و شمال غرب کشور و محل تولید محصول مورد نظر بهترین گزینه برای خرید محصولات اولیه است.

3. آموزش

راه اندازی کارگاه میوه خشک مستلزم یادگیری مسائلی چون: چگونگی خرید مواد اولیه، نحوه فراوری میوه، نحوه کاربادستگاه، نحوه فروش و بازرگانی میباشد.

4. فروش میوه خشک

بازرگانی میوه خشک راه های بسیاری دارد.

4-1 استفاده از برند و فروش محصول بصورت بسته بندی

4-2 فروش فله ای محصولات

4-3 عرض در بازارهای داخلی

4-4 عرضه در بازارهای خارجی و صادرات محصول

4-5 ترکیب با محصولات در صنایع غذایی و دارویی

 

دانستن تمامی این مسائل و رعایت آنها، تضمیمی برای موفقیت یک کارگاه میوه خشک است. اما رعایت کامل این مسائل نیازی به ارتباط با افرادی دارد که در تمام این مراحل تجربه و دانش کافی داشته باشند.

شرکت ماشین سازی تام صنعت با مهندسین مجرب و کادر متخصص به عنوان لیدر صنعت میوه خشک در ایران در تمام مراحل فعالیت در کنار فعالین این صنعت میباشد.

شرکت تام صنعت با طراحی و ساخت دستگاه های اتوماتیک، با سیرکولاسیون درست و مصرف بهینه و تامین لوازم جانبی کارگاه میوه خشک؛ مسیر راه اندازی کارگاه میوه خشک را برای تولیدکنندگان هموار میکند.

گارانتی بی قید و شرط یک ساله، پانزده سال خدمات پس از فروش شامل آموزش کامل و خرید محصول تولید شده در بخش بازرگانی، دیگر خدمات شرکت تام صنعت برای تولیدکنندگان است که خیال تولید کننده را برای رسیدن به موفقیت و درآمد کافی آسوده میکند.

دستگاه های شرکت تام صنعت

 

لازم به ذکر است به دلیل اینکه دستگاه های تام صنعت بطور کامل طراحی و ساخته شده به دست مهندسین شرکت میباشد، امکان هر گونه تغییر و ارتقاء را دارا میباشند.

به همین جهت شرکت تام صنعت هرگونه سفارش طراحی و ساخت دستگاه را مطابق نظر تولید کنندگاه انجام میدهد.

               جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها اینجا کلیک کنید.                   

لوازم جانبی

              برای آشنایی بیشتر با لوازم جانبی و خرید اینجا کلیک کنید