دمنوش های لاغر کننده

دمنوش های لاغر کننده

 امروزه افراد بسیاری در سراسر جهان با معضل کاهش وزن درگیر هستند و راه‌های مختلفی را برای رهایی از اضافه وزن خود امتحان می‌کنند. از کم‌خطرترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌های لاغری و کاهش وزن، استفاده از راهکارهای طبیعی یا دمنوش‌های گیاهی است. در ادامه به معرفی برخی از راه‌های طبیعی برای کاهش وزن می‌پردازیم:

انواع دمنوش لاغری چربی سوز

1. دمنوش لاغری زنجبیل

زنجبیل به دلیل داشن طعم و طبع گرم، سوخت و ساز بدن را تا حدودی افزایش می دهد. زمانی که اشتهایتان زیاد است می توانید زنجبیل تازه را به صورت معکب های کوچک خرده کرده، خشک کنید و آن را به غذاها، چای و … اضافه کنید.

2.دمنوش لاغری نعناع

مصرف نعناع سبب می شود حرارت معده افزایش پیدا کند و قدرت هضم آن بالا برود. مقدار مشخصی برای مصرف نعناع در روز وجود ندارد، اما افرادی که حساسیت دارند باید در استفاده از این گیاه مراقب باشند و آن را همراه با غذا مصرف کنند. استفاده از نعناع عوارض جانبی ندارد اما تاثیر قابل توجهی در کاهش وزن نیز ندارد.

3.دمنوش لاغری هل

هل میوه ای از خانواده زنجبیل است که در انواع مختلفی همچون هل سیاه، سفید و سبز وجود دارد. هل، فیبر بالایی دارد در نتیجه احساس سیری را در فرد را افزایش داده و سوخت و ساز بدن را بالا می برد. همچنین ملاتونین موجود در آن مانند یک چربی سوز طبیعی عمل می کند. استفاده از هل همراه با برنامه غذایی سالم کمک کننده است.

 

4.دمنوش لاغری گل محمدی

در طول رژیم بدن آب زیادی از دست می دهد. مواد موجود در گل محمدی کمک می کند کلیه ها مقدار بیشتری سدیم را از بدن خارج و بدن را سم زدایی کند. علاوه بر این بدن را نیز هیدراته نگه می دارد (یعنی مانعِ از دست دادن آب بدن می شوند).

5.دمنوش مریم گلی مریم گلی

طبعی گرم و خشک دارد. این گیاه به عنوان یک آرام بخش قوی شناخته شده است. برگ های مریم گلی برای سوء هاضمه، نفخ معده و درد شکم بسیار مفید است. این دمنوش سرشار از آنتی اکسیدان است که بدن را پاکسازی می کند. همچنین سطح کلسترول بد (LDL) را کاهش می دهد. هرچند در فواید این گیاه شکی نیست، اما تاثیر چندانی بر روی لاغری ندارد.

6.دمنوش لاغری رازیانه

این دمنوش سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد درنتیجه کالری های دریافتی شما سریع تر مصرف می شود و انرژی حاصل از آن به چربی سوزی کمک می کند. همچنین این دمنوش احساس گرسنگی را کاهش می دهد. درست است که تا حدودی این دمنوش به کاهش وزن کمک می کند اما زیاد خوردن آن این روند را سریع تر نخواهد کرد. رازیانه در کنار برنامه کاهش وزن با کمک به هضم و جذب مواد مغذی موثر است. باید حواستان باشد که قبل از استفاده از داروهای گیاهی برای لاغرشدن به تغذیه و ورزش توجه کنید.

 

 

گروه صنایع غذایی و بازرگانی پالیده با رعایت استانداردهای جهانی میوه خشک دمنوش های ارگانیک به بازار عرضه کرده است.

با مصرف محصولات پالیده کیفیت را در سبدغذایی خود تجربه کنید.