بهترین روش سرمایه گذاری در دوران پسا کرونا

بهترین روش سرمایه گذاری در دوران پسا کرونا

شیوع کرونا در جهان ضربه اقتصادی سنگینی برای اغلب مشاغل محسوب میشود. در دوران بحران شیوع ویروس کرونا وضعیت اقتصادی از حالت طبیعی خارج شده و اوضاع مالی مردم بهم ریخته است.

سوالی مهمی که پیش آمده این است که: مردم در حال حاضر پول‌های راکدشان را در کدام بازار سرمایه‌گذاری کنند تا دست‌کم ضرر کمتری کنند؟

همان طور که همه میدانیم ضربه ی اصلی کرونا به اقتصاد ملی در بخش صنعت بوده، چراکه بسیاری از شاغلان در این بخش حیاتی برای هر کشوری، دچار این ویروس شده اند؛ یا قادر به ادامه ی مشاغلشان بخاطر ترس از ابتلا به این ویروس نبوده اند.

با توجه با موقعیت اقتصادی فعلی تنها راه خروج از بحران اقتصادی حمایت از بخش تولیدی است.

در سال های اخیر صنایع تبدیلی یکی از صنایع پرطرفدار به شمار می آیند؛ زیرا علاوه بر اشتغال زایی زمینه های شغلی خود باعث رشد صنایع اولیه و ثانویه در فرایند تبدیل نیز میشوند.

صنایع تبدیلی یکی از مشاعل تولیدی و کارگاهی است که در دوران پسا کرونا میتواند در خروج از بحران یاری رسان اقتصاد کشور و مردم باشد.

صنعت میوه خشک یکی از صنایع تبدیلی در ایران است. ازآن جایی که تولیدات در این بخش ها "غیر نفتی" محسوب میشوند؛ میتوان با صادرات آنها باعث ارز آوری به کشور شد و کشور را از وابستگی به "صادرات نفتی" نجات داد.

سرمایه گذاری در صنعت تبدیلی میوه خشک از طرفی باعث اشتغال زایی در کارگاه های تولیدی میشود و از طرفی باعث رونق صنعت و کشاورزی است.

استفاده از دستگاه های صنعتی باعث میشود چرخ تولید کارخانه ها شود و تبدیل محصولات کشاورزی به محصولات خشک علاوه بر درآمدزایی با محصولات تولیدی از هدر رفت محصولات باغی جلوگیری میکند.

در حال حاضر جهت گذر از بحران کرونا صاحبان مشاغل و سرمایه گذاران به دنبال راهکارهایی با احتمال زیان کمتر و سود دهی بیشتر هستند.

ما به آنان صنع میوه خشک را پیشنهاد میکنیم.

کشاورزی و صنعت

باغات غنی و منابع اولیه سرشار در کشاورزی به دلیل آب و هوای چهار فصل در مناطق مختلف ایران از جمله مسائلی است که نظر سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است.

انواع میوه ها، سبزیجات، صیفی جات، زعفران و قارچ ها که امکان فراوری به شیوه های مختلف را دارا میباشند جایگاه ویژه ای در جبران زیان های اقتصادی فعلی دارند.

نکته مهم چگونگی فراوری این محصولات است.

در سال های اخیر با توجه به سهولت تهیه مواد اولیه و میزان تقاضای بالا در بازار مصرف فراوری محصولات به شیوه ی خشک کردن صنعتی رونق بالایی داشته است.

کاربرد محصولات خشک در صنایع مختلف و مصارف خانگی دلیل بر تقاضای بالای این محصول است.

با توجه به مسائل مطرح صنعت میوه خشک به عنوان یک صنعت تبدیلی و میانی که موجب رونق کشاورزی با مصرف محصولات و صنعت با نیاز اولیه به تجهیزات صنعتی شده و گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری در دوران پسا کرونا میباشد.

در این راستا گروه صنایع غذایی پالیده و شرکت ماشین سازی تام صنعت جهت رونق اشتغال های کارگاهی آماده ارائه خدمات میباشند.

جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر از بخش تماس با ما با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید. 

چرا میوه خشک

میوه های خشک و خواص آنها

کسب درآمد از میوه خشک

دستگاه خشک کن