بازار فروش میوه خشک

بازار فروش میوه خشک

بازار فروش میوه خشک

صنعت میوه خشک به عنوان یک صنعت تبدیلی با داشتن منابع اولیه به دلیل باغات غنی در ایران و همچنین بازار فروش از جهت تقاضای بالا از سوی صنایع مختلف و مصارف خانگی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است.

خشک کردن در دهه های مختلف جزء پرکاربردترین راه ها برای حفظ و نگهداری میوه بوده و در عصر جدید با پیرفت صنعت و ساخت تجهیزات به بصورت انبوه مورد استفاده قرار گرفته است.

با توجه به کاربرد میوه خشک در صنایع مختلف اعم از غذایی و پزشکی و همچنین مصارف خانگی، میوه خشک در ظرفیت های مختلف تولید و عرضه میشود.

بسته بندی های مختلف میوه خشک با عنوان چیپس میوه و ترکیبی از میوه خشک وشکلات با عنوان شوکومیوه جهت مصرف عمومی در پذیرایی ها، مجالس، مجموعه های تفریحی، موسسه های آموزشی کودکان و... روانه بازار میشوند. همچنین بسته بندی های ساده تر و عمده جهت عرضه به کارخانجات تولیدات غذایی و دارویی، مصارف خانگی و... عرضه میشوند.

ورود به عرصه تولیدات غذایی از جمله میوه خشک نیازمند داشتن اطلاعات اولیه از نحوه ایجاد کارگاه و تهیه تجهیزات و نحوه تولید و عرضه میباشد. شرکت صنایع غذایی و بازگانی پالیده با داشتن کارشناسانی مجرب در تمام مراحل در کنار شماست.

مشاوره رایگان